Äntligen i resveckan.  🇾đŸ‡Ș

Vi hittade en lekplats nĂ€ra havet och han hade roligt dĂ€r lĂ€nge. 
Mys i trÀdgÄrden med.
Hamnade hĂ€r under vĂ„r promenad i onsdags och satt och pratade ett tag. 
Gjorde baobuns till middag och det var himla gott.

PĂ„ torsdag em kom lilleman igen och vi gick ut en runda. 

Underbara frĂ€knar och blĂ„ tunga efter en granizado. 
Tittade pĂ„ gocart. 
SĂ„g denna pĂ„ hemvĂ€gen.  Den kan ha varit parkerad ett tag. 
Fredagscava blev en spicy margarita.  Jag har en favoritlĂ„t just nu som heter just det.  (Michael BublĂ© och Jason DeRulo)sĂ„ det Ă€r dĂ€r inspirationen kom ifrĂ„n.
Utomhus. 
An Sibin och marknadsöl.  Vi blev 10 personer sÄ smÄningom.  Trevligt att det varierar lite. 

En hĂ€rlig promenad i söndags.  Disigt och varmt. 

IgĂ„r stĂ€dade vi och pysslade med lite av varje.  F gjorde gesĂ€llprov för att bli inbrottstjuv 😉. Nja en granne kom och sa att hennes lilla flicka (2 Ă„r ) hade stĂ€ngt igen dörren nĂ€r mamman var ute, dvs dottern, nycklar och mobil var inne och mamman utanför.  Det Ă€r vanligt hĂ€r att det sitter en fast dörrknopp pĂ„ utsidan dvs inget handtag.  F klippte till en bit av ett plastlock och öppnade dörren med det.  Det tog inte mĂ„nga minuter.  TĂ€nk pĂ„ att lĂ„sa era dörrar med nyckel. Det Ă€r lĂ€tt för tjuvar att ta sig in annars. 

Kort besök av lilleman och hans mamma som lĂ€mnade av saker som ska med till Sverige. 

PĂ„ kvĂ€llen gick vi till La Florida och trĂ€ffade vĂ€nner pĂ„ L &A Familia.  Vi firade en 60-Ă„ring. 

En coktail efter maten pÄ Costa Rock Café.

I övermorgon Äker vi.  Jag lÀngtar efter att krama om mina döttrar och barnbarn. 

Till er alla vill jag bara sÀga/skriva:Ha en bra vecka!

2 kommentarer

  1. Anonym · april 9

    Han vÀxer sÄ det knakar lilleman.

    Jag sÄg er i lördags pÄ An Sibin nÀr jag gick till marknaden. Jag gick tvÀrtimothÄllet pÄ marknaden för jag skulle möta upp Tommy pÄ Da Mario.

    Drinken lÀt frestande god.

    Ha en mysig och hÀrlig resa nu till Sverige.

    Kram Carin

    Gilla

LĂ€mna en kommentar