De sista dagarna i 🇸🇪 (för denna gången).

I söndags fick vi besök av Jessica och pojkarna. Våra kära vänner hade åkt iväg till sin sommarstuga.

Det blev underhållning på hög nivå.

Jessica lärde Yosef lite låtar på pianot via Youtube. Helt otroligt vad den killen snappar upp snabbt. Jessica lagade Flygande Jakob till oss och sedan övernattade de. Nästa dag lämnade vi dem och åkte till Malmö. Fredrik hade en tid hos passpolisen. Nu får vi se hur länge det dröjer till passet är klart. Sedan hämtade vi gänget i Åkarp och åkte till Lomma. Jag fick ny lindning av mitt stackars onda ben och sedan gick vi en runda vid vattnet.

O:et i sommargata.
Go glass finns i Lomma.
Pojkarna spelade schack. (Njäe inte riktigt).

Vi handlade lite och åkte till Åkarp och lagade en god middag och spelade spel.

Roligt att leka på mormors ben när hon bara sitter stilla.

Efter att de åkt i tisdags så vilade vi resten av dagen och åt rester på kvällen.

Nästa dag tog vi en tur till Ribban (strand i Mö) och mötte Jessica, pojkarna och Olivia.

Kian och morfar.

Det blev mjukglass och lek och sedan åkte vi den långa vägen till Trelleborg.

Öresundsbron sedd från Limhamn.

Linda bjöd på middag. Vi fick pannbiff med potatis och gräddsås och det var så gott. Sedan var vi ute i solen lite och avrundade med fika innan avfärd till Åkarp. En jättefin dag att spara i ❤️.

Keila.

Igår skulle Fredrik äta lunch med sin bror och jag besökte Kerstin och pratade ett par timmar. Sedan var det Jessicas tur att bjuda på middag.

Hemgjord fish and chips med egengjord remouladsås.
Glad mormor, sur Kian, glad Jessica och nyritad Yosef som ritar mer på sig själv än på pappret.

Jag är så glad att jag har känt mig lite bättre de senaste dagarna så att vi har hunnit lagra fina minnen inför hösten. ❤️❤️❤️